loading...

موزیک بند

دانلود آهنگ سینا سرلک عاشقمو با تو حس خوشی دارم   متن آهنگ عاشقمو با تو حس خوشی دارم سینا سرلک دل به تو دادم به تو ای ساحل آرام من پر شده از عشق تو قلبم همه ی جان من ♬.♪ وای از این قلب

مدیر بازدید : 46 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سینا سرلک عاشقمو با تو حس خوشی دارم

دانلود آهنگ سینا سرلک عاشقمو با تو حس خوشی دارم

 

متن آهنگ عاشقمو با تو حس خوشی دارم سینا سرلک

دل به تو دادم به تو ای ساحل آرام من پر شده از عشق تو قلبم همه ی جان من ♬.♪
وای از این قلب گره خورده به رویای تو تو چه داری که نشینم تا ابد پای تو ♬.♪
عاشقمو با تو حس خوشی دارم بی تو زمین گیرم با تو نفس دارم ♬.♪
عاشقمو با تو حس خوشی دارم بی تو زمین گیرم با تو نفس دارم ♬.♪
یار منی یار منی عشق پنهان من من ندانم که چرا دردی و درمان منی ♬.♪
یار منی یار منی عشق پنهان من من ندانم که چرا دردی و درمان منی ♬.♪
عشق من و دلبر من تو بمان در بر من عاشقم کردی و اما نشود باور من ♬.♪
عاشقمو با تو حس خوشی دارم بی تو زمین گیرم با تو نفس دارم ♬.♪
جانم به فدای چشمان سیاهت این دل قربانی ابروی کمانت ♬.♪
ای عمرم ای جانم من جز تو که دارم با رفتن تو رفت همه صبر و قرارم ♬.♪
یار منی یار منی عشق پنهان من من ندانم که چرا دردی و درمان منی ♬.♪
یار منی یار منی عشق پنهان من من ندانم که چرا دردی و درمان منی ♬.♪

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 2,184